ການມອບເຄື່ອງມືອຸປະກອນວັດແທກໃນການກວດສອບສິນຄ້າຫຸ້ມຫໍ່ຄັ້ງວັນທີ 22/ 11 /2019 ທີ່ຫ້ອງປະຊຸມກົມມາດຕະຖານ ແລະ ວັດແທກ

0
184

ໃນ​ວັນ​ທີ 22/11/2019  ສປປລາວ ກົມ​ມາດຕະຖານ ​ແລະ ວັດ​​ແທກ​ ໄດ້​ມີການມອບຮັບເຄື່ອງມືອຸປະກອນໃນການ​ກວດ​ສອບ​ສິນຄ້າ​ຫຸ້ມ​ຫໍ່​ຂື້ນ ​ທີ່​ຫ້ອງປະຊຸມກົມມາດຕະຖານ ແລະ ວັດແທກໂດຍ​ເປັນ​ກຽດ​ການຮັບເຄື່ອງມືອຸປະກອນວັດແທກໃນການກວດສອບສິນຄ້າຫຸ້ມຫໍ່​ໂດຍ ທ່ານ ກະດິງທອງ ສິງດາລາ, ​ຫົວໜ້າ​ ສູນວັດແທກ, ກົມມາດຕະຖານ ແລະ ວັດແທກ,ກະຊວງ​ວິທະຍາສາດ ​ແລະ ​ເຕັກ​ໂນ​ໂລ​ຊີ ​ແລະ ພ້ອມ​ມີ​ຜູ້ຕາງໜ້າຂອງ​ ໂຄງການ ສ້າງຄວາມເຂັ້ມແຂງໃຫ້ແກ່ວຽກງານມາດຕະຖານ ແລະ ວັດແທກ ຈາກ ສ.ເກົາຫຼີ (ISCP) ເປັນຜູ້ມອບເຄື່ອງດັ່ງກ່າວ​ ແລະ ມີບັນດາຄະນະກົມ, ຫົວໜ້າພະແນກ, ຫົວໜ້າສູນ ແລະ ພະນັກງານວິຊາການພາຍໃນກົມເປັນສັກຂີພິຍານໃນການມອບເຄື່ອງມືອຸປະກອນກວດສອບສິນຄ້າຫຸ້ມຫໍ່ໃນຄັ້ງນີ້

ຈຸ​ປະສົງ​: ຂອງ​ການມອບເຄື່ອງມືອຸຸປະກອນວັດແທກ ໃນການກວດສອບສິນຄ້າຫຸ້ມຫໍ່ ​ ເພື່ອເປັນການກຽມຄວາມພ້ອມໃນການເຄື່ອນໄຫວວຽກງານໃນການຈັດຕັ້ງປະຕິບັດຕົວຈິງຂອງວຽກງານການກວດສອບສິນຄ້າຫຸ້ມຫໍ່​ ໃນ ສປປລາວ​  ໃຫ້ມີຄວາມ​ຖືກຕ້ອງ ແລະ ​ສອດຄ່ອງກັບລະບຽບການ ຂອງບັນດາປະເທດສະມະຊິກອາຊ່ຽນໃນພາກພື້ນ ແລະ ສາກົນ ໃນນັ້ນເຄື່ອງມືດັ່ງກ່າວປະກອບມີ

No Equipments specification Quantity
1 Electric weighing scale Model Model CUX-2200HX

0.01 g – 2200g

1
2 working standard weights 1kg F1 class

100g F1 class

2

2

3 Thermometers hygrometers 1)   (0-50)0C readability 0.1 0C

2)   Relative humidity(20-100)% RH

Readability 1%  Model testo 610

2
4 Balance for volume analysis Model CUX 2200HX

0.01 g – 2200 g

1
5 Specific gravity 0.700 – 1.850 1 set
6 Thermometer for liquids (0 – 50) 0C + 0.1 0C Model testo 103 2
7 Cylinder 100 ml, 250 ml, 500ml 2 set

 

ສະນັ້ນ, ທາງກົມໄດ້​ມີ​ ໂຄງການ ສ້າງຄວາມເຂັ້ມແຂງໃຫ້ແກ່ວຽກງານມາດຕະຖານ ແລະ ວັດແທກ ຈາກ ສ.ເກົາຫຼີ ຊຶ່ງ​ໄດ້​ໃຫ້ການ​ຊ່ວຍ​ເຫຼືອ​ລ້າ ທາງ​ດ້ານເຄຶ່ອງມືອຸປະກອນວັດແທກ ໃນການກວດສອບສິນຄ້າຫຸ້ມຫໍ່ ໃຫ້ແກ່ ສູນວັດແທກ ເປັນມູນຄ່າທັງໝົດ 1.840 ໂດລາສະຫະລັດອາເມລິກາ  ເພື່ອ​ເປັນ​ການສົ່ງ​ເສີມ​ສ້າງ​ຄວາມ​ອາດ​ສາມາດ​ສໍາລັບ​ໃນ​ການ​ຕຽມ​ຄວາມ​ພອ້ມ​ ລົງ​ກວດ​ສອບ​ສິນຄ້າຫຸ້ມຫໍ່ດັ່ງກ່າວໃນທົ່ວ​ປະ​ເທດ ແລະ ເປັນການປົກປ້ອງສິດຜົນປະໂຫຍດຂອງຜູ້​ປະກອບ​ການ ​ແລະ ຜູ້ຊົມໃຊ້ພາຍໃນ ສປປ ລາວ ​ໃຫ້​ມີ​ຄວາມ​ໂປ່​ງ​ໃສ ​ແລະ ​ຍຸດຕິ​ທໍາ

ຮູບພາບ: ວິໄລລັກ ອອ່ນສີພັນລາ

ບົດຂ່າວ: ສູນວັດແທກ


 

 

 

 

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here